آن را کلیه پاک گیاهان راهنما با بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در سال های اخیر، گیاهان چینی به طور گسترده ای برای درمان انواع مختلف بیماری های مزمن استفاده شده است. بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال شایع کلیوی است، در حالی که گیاهان کلیه پاک اغلب گرفته برای کنترل بیماری های مزمن کلیوی. آنها برای بیماران مبتلا به PKD مفید هستند؟

پاک گیاهان کلیه

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه اندام های دفعی که مسئول برای تصفیه خون هستند. وقتی کلیه ها توسط عوامل بیماری زا حمله، که ممکن است قادر به انجام درست کار آن است. سپس، پاک گیاهان کلیه به پاک کردن خون و حفظ یک محیط پایدار برای جلوگیری از عوارض مختلف بیماری کلیوی مورد نیاز است.

بیماری کلیه پلی کیستیک

PKD یک بیماری کلیوی ارثی است که باعث کیست های بسیاری را در هر دو کلیه توسعه است. با گسترش کیست های کلیوی، بافت کلیه عملیات ذاتی به تدریج جایگزین شده است. حدود 50 درصد از بیماران در نهایت به نارسایی کلیه در سن 60. در طول پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک، آسیب کلیه می شود زباله های اضافی و سموم که در خون تجمع می یابد، در نتیجه مسمومیت خون. در این وضعیت، گیاهان پاک کلیه مفید است.

چه کاری می تواند کلیه پاک گیاهان برای بیماران مبتلا به PKD انجام دهید؟

اثر اصلی تمیز کردن گیاهان کلیه برای بیماران مبتلا به PKD است برای تمیز کردن خون آلوده. علاوه بر این، یک محیط داخلی تمیز می تواند رشد کیست های کلیوی کند و از بین بردن مشکلات بیماران ناشی از سپرده از محصولات و سموم دفع زباله. به عنوان مثال، کراتینین بالا پایین، رفع تهوع و استفراغ، تنظیم فشار خون، بهبود اشتها و کیفیت خواب، و غیره.

به طور خلاصه

اگر چه گیاهان پاک کلیه می تواند PKD کمک به درمان حدودی، آنها برای غلبه بر این بیماری کلیوی ارثی از ریشه کافی نیست. علاوه بر این داروها، برخی دیگر از طب گیاهی چینی است که می تواند کیست های کلیوی کوچک و حفاظت از عملکرد بافت کلیه باقی مانده باید به طرح درمان بیماران اضافه شده است.

http://enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/1973.html





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: